[gilug.org] Consola SSH desconectada

Quim Rovira quim rovira gmail com
2007-03-13 23:33:20 UTC

Desconec com funciona internament, però em sembla que simplement
dirigeix l'entrada/sortida d'un nou shell a un parell de fifos (amb
emulació de terminal, etc.etc.) per fer la desconexió.. si és així, no
és ben bé que hi hagi una consola dins d'una altra, és només un procés
més.

Per simplificar-ho, seria com deixar una consola oberta independent de
la teva sessió (local o remota), i que pots reclamar-ne el control
quan vulguis, des de qualsevol sessió que iniciis a la mateixa
màquina.

Espero que sigui prou precís el que he dit, ja que ho baso en les
proves que he fet abans i el que n'he llegit al man.

Si tens algun dubte.. `man screen` ;)

Quim