[gilug.org] Consola SSH desconectada

Eduard Vidal i Tulsà festuc gmail com
2007-03-13 12:05:21 UTC

Narcis Garcia - GiLUG wrote:
> ..i com es fa per a desconectar (deixar executant-se) i recuperar la
> sessió en una conexió posterior?
>
> És a dir, la meva intenció és entrar i sortir d'una sessió de consola
> com si d'una conexió VNC es tractés.
> Per exemple, vull conectar remotament a un ordinador, dir-li que ses
> descarregui algunes coses (apt-get install programa1 programa2, etc.) i
> desconectar-me jo mentre segueix la feina. Al dia següent vull tornar a
> conectar-me a la mateixa consola per a veure si ja ha acabat i com ha
> anat.

a veure el nohup fa un arxiu nohup.out on hi va a parar tota la sortida
estàndar
si escrius & al final del ssh
ssh remot nohup apt-get install foo &
la comanda tornarà a la màquina local
i l'endemà o quan vulguis pots anar a fer
ssh remot cat nohup.out i veuràs que ha fet
amb el apt-get no tindràs cap problema amb el nohup
però recorda que l'apt-get et demana el Y si instales...
per tant li hauras de pasar el si per paràmetre (no tinc l'apt a ma...
no se com es pasa)