[gilug.org] Consola SSH desconectada

2007-03-13 15:24:11 UTC

A veure, pel què llegeixo al manual ("man screen") aquesta utilitat
controla els processos localment, de manera que aquests si acaben es
tanca la sessió. No és en sí mateixa una sessió que es desconnecta i es
recupera.

..o potser no ho sé aconseguir (?)

jo provo per exemple la següent instrucció per a treballar des d'un
PC-Client amb una consola al PC-Servidor:
screen ssh 192.168.0.1

Una vegada iniciada la sessió de terminal remot, executo:
ls

Preguntes:
- Com desconnecto de la sessió, i la recupero després veient el
directori que es veia?
- Una vegada desconnectat, si apago el PC-Client perdo les sessions
remotes?
- Una vegada desconnectat, si el servidor es reinicia les sessions no ho
fan?

Pregunto tot això perquè sembla que el "screen" potser només es dedica a
mantenir el record de com estava la sessió (text que es veia), i la
torna a crear quan se suposa que tornem a connectar.

El dt 13 de 03 del 2007 a les 13:13 +0100, en/na Albert Martin va
escriure: