[gilug.org] Es pot fer?

Lourdes Mallorquí i Dani Fossas lourdes dani gmail com
2007-06-16 19:29:55 UTC

A Dissabte 16 Juny 2007 15:26, Quim Rovira va escriure:
> Més fàcil encara :) Si a la targeta tens una entrada de so i una
> sortida, pq no conectes la sortida d'altaveus al line in i grabes
> l'entrada de so? És una xapussa, però si tens un cable mascle-mascle
> és un segon. L'únic que has de vigilar és amb el tema dels
> acoplaments, q si habilities els dos volums no funcionarà, però em
> sona que es podia grabar del line in sense necessitat de que es
> reprodueixi per la d'altaveus, i per tant evitant la superposició..

Gràcies Quim!!

Era tant lògic que ja se m'havia acudit però em semblava massa fàcil (no hi
entenc d'electrònica) i no em pensava que podés funcionar.
En veure que ho proposaves he agafat dos cables amb mascle de dos auriculars
molt vellets que tenia de quan encara no hi havien CD's!!, els he empalmat, i
m'hi he posat.  He hagut de remenar una mica el mesclador i la configuració
de l'audacity però bé, ha funcionat!!

A reveure i ens llegim.

Salut

Dani