[gilug.org] Es pot fer?

Quim Rovira quim rovira gmail com
2007-06-16 13:26:19 UTC

Més fàcil encara :) Si a la targeta tens una entrada de so i una
sortida, pq no conectes la sortida d'altaveus al line in i grabes
l'entrada de so? És una xapussa, però si tens un cable mascle-mascle
és un segon. L'únic que has de vigilar és amb el tema dels
acoplaments, q si habilities els dos volums no funcionarà, però em
sona que es podia grabar del line in sense necessitat de que es
reprodueixi per la d'altaveus, i per tant evitant la superposició..