[gilug.org] Es pot fer?

Lourdes Mallorquí i Dani Fossas lourdes dani gmail com
2007-06-15 22:03:59 UTC

Hola gent, hi ha algun hacker per aquí?

Veureu, és el següent:
He trobat en una web una cançó que m'agradaria baixar-me però no tinca ganes
de pagar 0,17€ per internet ni de donar el meu número de targeta ni el meu
correu electrònic, etc.

Si vaig a aquella web puc prèmer un botó de play i escoltar una cançó de 4
minuts, per tant, d'alguna manera hi ha un arxiu que es reprodueix a la meva
targeta i per tant un flux o un arxiu que entra al meu ordinador i va a la
targeta de sò.

Hi hauria alguna manera de fer que allò que entra a la meva targeta quan premo
el play tingués també una altra sortida en forma d'arxiu de sò que podés
guardar i editar després si cal?

He buscat al google hi no hi he trobat res. He instal·lat el vlc media player
0.8.6 que sembla que permet capturar sò d'un flux procedent de la xarxa però
no me n'he sortit.

Si hi ha una manera fàcil algú em podria ajudar?

Gràcies i siau!

Salut

Dani