[gilug.org] traducció de l'enlightenment 17 al català

Marc Furtià i Puig marcfurti yahoo es
2007-06-14 21:34:19 UTC

Bones llista, us escric aquest correu per informar-vos que la traducció
de l'enlightenment 17 ja està a un 1/3 del total, de 1485 lineas, hen
queden 800 més 30 i escaix que s'han de repassar, que no són correctes.
Per qui no sàpiga que ès això de l'enlightenment 17 us facilito unes
direccions :
http://www.get-e.org
M'he decidit acabar la traducció de tot plegat, si puc, abans del
setembre, però tot dependrà de la feina que trobi aquest estiu i de lo
cansat que estigui per fer-ho. Per tant, invito una vegada més, a que si
algú em vol donar un cop de mà, que es posi amb contacte amb mi.
Perdoneu que em repeteixi tantes vegades amb aquest mateix tema, però
tinc ganes de tenir-ho tot fet. Espero que no em mal interpreteu i us ho
agafeu a la lleugera.
Merci per tot
Disculpeu les possibles molèsties.
Fins la propera!