[gilug.org] apache i ssl amb ubuntu

David Casals hakd0c telefonica net
2007-06-06 10:58:34 UTC

Hola Marc,

En/na Marc Furtià i Puig ha escrit:
> Vale ... no sé res de certificats ... i si lo de debian anava per mi ...
> no et preocupis, que ja ho tinc ben aprés em sembla que qualsevol
> distribució és apte per qualsevol usuari si la sap manejar :)

Si i no, evidentment hi havia una part per tu que sempre recomanes
Debian, jo recomano Gentoo, i una altre es que el sistema es un sistema
de portal cautiu amb NoCat i demana algunes hores de configuració i si
ho puc arreglar amb Ubuntu i no haver d'instal·lar una altre distribució
hi haver de començar de zero doncs ho prefereixo.

Atentament
David Casals
hakd0c