[gilug.org] Kde Gutsy NO accentua en Catalá bè?? ( nomès aqui)

xavi linux xavi linux gmail com
2007-07-31 15:20:47 UTC

Ep Hola.

Ja se que el meu catalá escrit es mes que desitgable, peró quant vaig
estudiar ho feiem amb "l'idioma del imperio" per nassos. i desprès entre
feina i altres coses m'ha quedat com "assignatura pendent"...si algú
s'ofereix a donar-me classes ja m'agradaria, ja...;)

Salut

Xavi

El 30/07/07, Lourdes Mallorquí i Dani Fossas <> ha
escrit: