[gilug.org] Kde Gutsy NO accentua en Catalá bè?? ( nomès aqui)

Lourdes Mallorquí i Dani Fossas lourdes dani gmail com
2007-07-30 05:29:09 UTC

A Diumenge 29 Juliol 2007 21:22, xavi linux va escriure:
> merçi provar-he

Ei!! primer hem de millorar una mica el català escrit (i després barallar-nos
amb les màquines).
És broma!!

> xavi

Pot ser que canviant la codificació al  kate ho solucionis?
Jo tinc per defecte l'Unicode(utf8) i em feia coses estranyes una vegada que
vaig estar fent uns subtítols. Ho vaig canviar a Europeu occidental
(iso-8859-1) i em va anar de meravella. Potser sigui cosa d'anar provant.

Salut!!

Dani