[gilug.org] Quotes de temps d'us del PC

2007-07-25 10:28:54 UTC

La darrera mare que m'ha preguntat, m'explica que el xicot hi ha dies
que s'està 12 hores a l'ordinador, i que ella va a treballar i no pot
estar a sobre com voldria. També explica que en alguna discussió entre
la mare i el jove adolescent, aquest ha arribat a dir que no pot viure
sense el Messenger i no-sé-quin-videojoc i que quan s'acaba l'hora de
l'ordinador implica que no el deixa viure ni fer res.

Ha aprofitat l'avinentesa d'un problema tècnic per a demanar-me que li
arregli l'ordinador, i que com més temps trigui en tornar-lo arreglat
millor, ja que això servirà per a què surti de casa i es relacioni amb
altres persones reals. Ella també necessita el PC, però assumeix el
sacrifici.

Bé, t'explico això Jordi perquè has tocat el tema ètic, però creu-me que
hi ha casos en què es fan necessaries mesures restrictives, i els pares
i mares han de tenir cert marge de maniobra sobre l'educació per als
seus menors.

En/na Quim Rovira ha escrit: