[gilug.org] Quotes de temps d'us del PC

Jordi-Pujol jordi-pujol telefonica net
2007-07-25 09:22:20 UTC

A Dimecres 25 Juliol 2007 10:31, Narcis Garcia - GiLUG va escriure:
> Hola!

Ei, que tal !

> Ja va la quarta, cinquena o vintena vegada que una mare em pregunta si
> amb GNU/Linux hi ha alguna eina senzilla per a fer que al seu nen li
> finalitzi automàticament la sessió i/o se li apagui el PC quan ha passat
> més de XX hores a l'ordinador.

Per a un nen, avui en dia l'ordinador és fonamental per fer els treballs del
colegi, trobar informació i parlar amb els amics,
Estem equivocats si pensem que treballar amb l'ordinador és dolent i n'hem de
limitar el consum, lo que s'ha de fer és un consum responsable, orientat als
beneficis que pot donar i rebutjant les moltes coses dolentes que l'usuari,
si les busca, hi pot trobar.

He viscut algunes experiencies en les que es talla la connexió a Internet de
l'ordinador als nens i després aquests inclòs van d'amagat, sense dir-ho als
pares, a casa d'algú altre que tingui ordinador en condicions per poder fer
els treballs del colegi.

Perdoneu per aquesta idea totalment contraria,
Crec que la questió no és limitar o prohibir l'us de l'ordinador sinò educar
als progenitors perquè puguin orientar als menors a fer-ne un consum
responsable.

Salut,

Jordi Pujol