[gilug.org] Recuperacio de dades MySQL

2007-07-12 20:22:59 UTC

Hola, a veure si hi ha algú una mica "granat" amb això de les bases de
dades MySQL que em pugui ajudar:

En un servidor MySQL 5.0.18 que gestiono amb la interfície-web
"phpMyAdmin" accidentalment he eliminat les taules d'una base de dades
en comptes de les d'una altra. Les taules i les dades eren molt recents,
i no tinc còpia de seguretat meva de la informació.

He buscat molt per internet, i apart de trobar com recuperar d'una còpia
de seguretat, he llegit que es pot restablir tot o part del MySQL a com
estava en un dia i hora, i també que es pot reconstruir una base de
dades a partir dels fitxers-log (que en aquest cas no sé si en fa).

Gracies!