[gilug.org] Habilitar "efectes finestres i cub " a la Feisty

Jordi Pujol jordi-pujol telefonica net
2007-07-12 13:10:11 UTC

Hola,

no us doneu per vençuts, amb la configuració que hi ha a l'article:

http://gilug.org/?q=node/292

he conseguit resultats satisfactoris amb Debian lenny, Knoppix 5.1.1 i també
en Ubuntu feisty, aquest és el que he provat menys,

Beryl funciona correctament, però té problemes d'estabilitat i a vegades torna
al gestor de finestres per defecte i s'ha de tornar a activar el de Beryl,

la configuracio que faig servir ara té molts pocs paràmetres, poso les
seccions més importants:

Section "Device"
    Identifier     "Device0"
    Driver         "nvidia"
    Option         "NoLogo" "True"
    Option         "TwinViewOrientation" "LeftOf"
    Option         "DPMS"   "on"
    Option         "UseEdidDpi"   "FALSE"
  # El primer és l'analogic i el segon el digital "analogic,digital;
    Option         "TwinView" "yes"
Option         "MetaModes" "1280x1024,1280x1024;1152x864,1152x864;1024x768,1024x768;800x600,800x600;640x480,640x480"
    Option         "AllowDDCCI" "True"
# compiz, beryl 3D-Support with DRI & Composite
  Option "XAANoOffscreenPixmaps"
  Option "AllowGLXWithComposite" "true"
  Option "EnablePageFlip" "true"
EndSection

Section "Extensions"
  Option "Composite" "Enable"
EndSection

Section "Module"
  Load  "dbe" # Double Buffering Extension, very important.
  Load  "dri" # not for vga, vesa or nv.
  Load  "glx" # GLX Extension.
  Load  "freetype" # Freetype fonts.
  Load  "type1"  # Type 1 fonts
  Load  "record" # Developer extension, usually not needed
  # Load  "extmod"
  SubSection      "extmod" # DGA causes instability
    Option          "omit xfree86-dga"
  EndSubSection
  # The following are deprecated/unstable/unneeded in Xorg 7.0
  #       Load  "ddc"
  # Load  "GLcore"
 #       Load  "bitmap"
    # Load           "evdev"
    # Load           "int10"
    # Load           "vbe"
    # Load           "v4l"
EndSection

Salut,

Jordi Pujol

A Dijous, 12 de Juliol de 2007 14:49, xavi linux va escriure: