[gilug.org] Debian etch 4 en un portatil

Sergi Vidal sbenit telefonica net
2007-07-11 22:16:03 UTC

Bones,

Jo tinc un portatil amb la mateixa tarja (jo faig servir ubuntu en el meu) pero bueno be a ser el mateix, per ferla funcionar vaig haber de compilar el modul i fer funcionar un daemond. El millor que pots fer es buscar algú que ja hagi trastejat amb un portatil igual o semblat el teu i "copiar" les configs de les coses.

Pots trobar la info de molts portatils a http://linux-laptop.com/

Espero que et serveixi