[gilug.org] Debian etch 4 en un portatil

xavi linux xavi linux gmail com
2007-07-11 22:05:07 UTC

Bones gent.

Ahir l'ubuntu no  es   podia actualizar; segons timofonica hi havia
una "incidència", com elss en diuen a llocs determinats, total que no
podia baixar Cap paket, i em vaig emprenyar..i tenia al devan la Etch
, (dvd), gent tot va ser un ...install perfecte
update's etc perfecte i ràpid molt ràpid, pero encara hi ha baralles.

Per exemple el ventilador es conecta molt sovint i la wireles :

Intel Corporation PRO/Wireless 3945ABG Network Conne ction (rev 02)

la detecta pero no pita, i si vull "treure les icones del escriptori" NO puc

agrairia ideas...

Gracies

i Salut¡¡¡¡

Xavi