[gilug.org] Pinitos amb Asterisk

Quim Rovira quim rovira gmail com
2007-07-11 07:14:08 UTC

Tot això i infinitament més és possible amb asterisk.

El que et recomano és que vagis directament ala pàgina web de
l'asterisk i et baixis el manual-tutorial que tenen allà en PDF, on
s'explica molt bé com fer una configuració inicial.
De tota manera, no se com funcionarà sobre línies XDSI, però crec que
igualment necessitaràs targetes d'interfície FXO per a poder conectar
les línies de veu al PC (si vols fer una prova, pots fer-ho amb una
tarja senzilla que et pot costar cap a 20$ per ebay, però si vols
muntar-ho per a l'empresa, aleshores ja haureu de considerar el
hardware propi de la getn de l'asterisk, que va molt millor per a
tenir múltiples línies i combinacions de FXO/FXS per a muntar una
centraleta, si és el que vols).

Pel que fa a lo d'enviar els missatges del contestador per mail, estic
convençunt que és cosa de 2 minuts configurar-ho així.. jo em vaig
estar barallant amb el nagios, i ara les alertes dels servidors
caiguts m'arriben mitjançant sintetitzador de veu (amb el festival)
per trucada al meu mòbil...

La pregunta és més aviat que NO es pot fer amb asterisk ^ ^