[gilug.org] Pinitos amb Asterisk

Albert Coronado acoronadoc gmail com
2007-07-11 06:57:49 UTC

Hola,

Estic miran d'instal·lar un asterisk a la feina un dia d'aquests i la
veritat es que no se gaire bé per on començar. La idea es fer algunes proves
amb un Ordinador antic que tinc amb un modem per tal de configurar-lo i
després atrebirme amb les dues RDSI que tinc a la feina.

La Idea es montar un contestador automatic d'aquells que et demanen que
pulsis una extensió per comunicar-te directament amb qui tu vulguis i un
contestador on el client pugui dixar un missatge i després te'l envii per
email.

Que en penseu?¿ Me passat amb la dosi de cafeina aquest matí?¿ Algú te hem
pot donar algun consell de com tinc que afrontar el tema?¿

Moltes gracies per endavant.

--
Albert coronado Calzada
http://www.lostsys.com