[gilug.org] Atenció: Jornades del GiLUG!

Albert Coronado acoronadoc gmail com
2007-01-31 15:43:40 UTC

Hola,

Doncs a mi lo de les jornades hem sembla perfecte perquè no CONEC ningú del
GILUG i crec que serà una bona oportunitat per integrar-me una mica. Així
doncs no estic en condicions de portar cap iniciativa però si puc ajudar ha
algú sisplau que m'ho faci saber.

Per saber mes sobre mi <a ref.="http://www.lostsys.com">
http://www.lostsys.com</a>