[gilug.org] Atenció: Jornades del GiLUG!

Xavier de Palau xdepalau gmail com
2007-01-31 10:52:20 UTC

A Dimecres 31 Gener 2007 07:56, Oriol Pellicer va escriure:
> A Dimarts 30 Gener 2007, Marc Furtià i Puig va escriure:
>
> Per sobre nostre? No sé què vols dir, però vaja, a mi em sembla que
> personalment m'esforçaria igual, i prefereixo fer-ho sense pressions, que
> per això ho fem perquè volem.

> Volia dir que tenen més ressò dues jornades que unes.

> Precisament per això feia aquesta proposta.

> Em sembla que et contradius: jo el que proposava era posar-nos les piles. O
> com a mínim fer alguna cosa per intentar-ho.

> Marc, no sé pas de què parles, però em sembla que m'he perdut alguna cosa.
> [...]

Que coincideixen en les mateixes dates???
Personalment no veig cap inconvenient en que es facin les dues.
La del gilug potser no tindrà tanta repercussió, però pot venir aquella gent
que l'espanta la paraula universitat pensant que no serà del seu abast.
A mi em vindria bé fer una cosa a "petit comité", per tant de moment m'apunto
a la proposta de l'Oriol. I si a l' Udg en monteu alguna i us fa gràcia un
dels meus temes, només m'ho heu de dir, i si puc, segurament també vindria.

D'eutanàsia res i tampoc pals a les rodes. Que aquí cada vegada que algú
proposa quelcom sembla que ha de demanar perdó.

Apa, bon rotllo!

Xavier de Palau