[gilug.org] Party amb xerrada Linux a Palamós aquest cap de setmana.

Gaspar Segues g k udg es
2007-01-10 08:49:33 UTC

Salut a tots i bon any!

Aquest cap de setmana a Palamós s'organitza una Party.

Podeu veure la web a: http://www.palamoslanparty.org/

M'han permès donar un sermó sobre GNU/Linux el dissabte a les 20h.

Pensava que si hi hagués gent disposada a venir el dissabte a la tarda,
intentariem evangelitzar i fer una mica de suport d'instal·lació als
neófits.

Pensava en fer servir la ubuntu 6.10 en opció "Desktop" i així servirà
de live i de install. Podem tenir alguna "alternate" per si de cas.

A la xerrada a part de tractar el tema linux purament, ho penso enfocar
cap al pensament lliure i col·laboratiu oposant-lo al tancat i privatiu.
També ensenyaré les marevelles de "Beryl" en plan final de festa.

Apa! Us animeu? Digueu-me alguna cosa que hauré d'avisar a la organització.

Salut!

P.S.: Us ho dic ara ja que em varen avisar amb molt poc temps.