[gilug.org] Progress Database + ODBC

Xavier Diumé i Felip dil elsud org
2007-02-28 20:49:02 UTC

A Dimecres 28 Febrer 2007 20:39, Jordi Pujol va escriure:
> fa temps havia fet servir el Progress, i portava els seus propis drivers,
> suposo que també els has provat ?
> es extrany, Progress tenia fama de qualitat, si no va ni aixi, potser hi ha
> algun altre problema en aquesta configuració ,

No, pel que sé (de bona font) Progress funciona correctament amb linux i fer
una migració de Windows a Linux és tant senzill com instal·Lar-lo en un linux
i copiar l'arxiu de la base de dades.

El problema és que els drivers que hi ha son de pagament, tot i que jo he
tingut accés a una versió antiga. No sé si és problema de la versió, que no
pot anar amb una ubuntu (que és on ho estic provant) o què passa.

No passa res, continuaré buscant, però gràcies!

--
Xavier Diumé
http://www.socaqui.cat