[gilug.org] Progress Database + ODBC

Jordi Pujol jordi-pujol telefonica net
2007-02-28 19:39:04 UTC

A Dimecres, 28 de Febrer de 2007 18:29, Xavier Diumé i Felip va escriure:
> Bones llista,
Bones Xavier,

> Em preguntava si algú de vosaltres ha hagut d'utilitzar mai el sistema de
> gestió de bases de dades Progress des de un SO GNU/Linux via ODBC.
>
> M'ho he estat mirant i el que he trobat per internet no m'ha funcionat. He
> utilitzat els drivers Merant per a fer-ho però res.

fa temps havia fet servir el Progress, i portava els seus propis drivers,
suposo que també els has provat ?
es extrany, Progress tenia fama de qualitat, si no va ni aixi, potser hi ha
algun altre problema en aquesta configuració ,