[gilug.org] Proposta cartell

guerau guerau elsud org
2007-02-28 15:34:44 UTC

En/na Narcis Garcia - GiLUG ha escrit:
> Em sembla que aquests problemes de visualització/impressió de les capes
> d'imatge ve del creador PDF d'Adobe illustrator.
>
> Si el dissenyador utilitza Microsoft Windows, és millor que utilitzi
> PDFCreator (http://www.pdfforge.org/products/pdfcreator/) per a crear
> els documents PDF ben compatibles.
> És programari lliure i també està en català.
>
> Narcís

bones,

diria que el problema de la impressió és degut a que al principi, hi
havia el logo original de la mozilla foundation que és un png amb el
fons transparent i la impressora s'ha tornat boja amb això de fer tinta
transparent ;)

algú tenia més problemes de visualització/impressió? jo ho he probat amb
el kpdf i el kghostview i no he vist res extrany

ja hi he afegit l'adreça del gilug i també les explicacions (que m'he
inventat), com que segurament no agradaran gaire, hi ha una versió sense
les explicacions que ja es pot començar a fer córrer

d'aquí a una estona, en pelli ens passa els enllaços (merci :)

salut!!