[gilug.org] Proposta cartell

2007-02-28 15:09:38 UTC

Em sembla que aquests problemes de visualització/impressió de les capes
d'imatge ve del creador PDF d'Adobe illustrator.

Si el dissenyador utilitza Microsoft Windows, és millor que utilitzi
PDFCreator (http://www.pdfforge.org/products/pdfcreator/) per a crear
els documents PDF ben compatibles.
És programari lliure i també està en català.

Narcís

El dc 28 de 02 del 2007 a les 14:47 +0100, en/na Marc Furtià i Puig va
escriure: