[gilug.org] Proposta cartell

Xavier de Palau xdepalau gmail com
2007-02-22 21:33:03 UTC

Bé pel cartell. Veig que totes les activitats porten un logo al final.
Potser faltaria un de musica i GNU/Linux. Posem-hi el de linux-sound.org?
http://linuxsound.atnet.at/th_snd1.gif
Crec que seria el més genèric de les aplicacions que es fan i es desfan en
Audio GNU/Linux.
Així hi serem tots.

Salutacions,

Xavier de Palau

A Dijous 22 Febrer 2007 16:34, Oriol Pellicer va escriure: