[gilug.org] Proposta cartell

2007-02-22 15:57:22 UTC

Jo subscric les propostes de modificacio de l'Oriol, i n'afegeixo
algunes:

- Per al taller d'OpenOffice+Mozilla jo proposo l'explicació:
"Les aplicacions més utilitzades: text i correcció, full de càlcul,
navegació, correu electrònic,.."
- Esmentar d'alguna manera l'expressió "programari lliure" al subtítol.
La paraula "linuxero" em sembla que sona una mica a "el club dels
incondicionals".
- Esborrar la paraula "foundation" del Mozilla, que no semblés pretendre
la participació de la fundació.
- Empetitir o atenuar els anagrames dels programes, per a què quedi molt
i molt clar el de l'entitat organitzadora: GiLUG
- Crear l'arxiu PDF en una versió de format més antiga/compatible.
- Afegir un senyal de copyleft en algun racó, de tipus FDL.

El dj 22 de 02 del 2007 a les 16:34 +0100, en/na Oriol Pellicer va
escriure: