[gilug.org] executar aplicació Linux des de Windows

David Casals hakd0c telefonica net
2007-02-21 07:45:40 UTC

Em sembla que hi ha dues coses que no han quedat prou clares de la meva
pregunta.

Primer no hi ha cap servidor, no hi haura cap ordinador engegat les 24
hores, jo només vaig parlar de l'ordinador de recepció i de l'ordinador
dels clients. i al ser una casa de turisme rural i no un hotel no estarà
engegat les 24 hores del dia.

El no tindre un sistema operatiu instal.lat a l'ordinador i fer-ho tant
per usb com per cd-rom i estar de cara al public comporten un gran
problema, segur que no passen del segon client (la gent aquestes coses
se les emporta).

També vaig dir que no ho podia posar al cron, ni als fitxers d'inici de
sessió ni cap cosa d'aquestes, ja que no se els dies que estarà el
client hostatjat  a les dependències i mentre el client estigui  a les
dependències no se l'hi ha d'esborrar res, durant aquell periode
l'ordinador es seu i i pot fer el què vulgui, ja se li posa Gnu/Linux
per filtrar-li la majoria de coses que pot fer, per què no entrin virus,
per rebaixar costos, per que a mi m'agrada... .

Si ho penjo en un servidor web es una opció, però també s'hauria de
programar que es connecti per ftp i elimini el fitxer bandera i ja
programar les preguntes i respostes automàtiques no es podria fer per
ssh o telnet, que el recepcionista cliques sobre un fitxer bat que obris
una sessio telnet/ssh poses el nom d'usuari la contrasenya i despres
executes l'script de neteja??

Compartir-ho amb samba també podria ser una altre opcio.

En/na Jordi Pujol ha escrit: