[gilug.org] executar aplicació Linux des de Windows

2007-02-20 22:17:29 UTC

A mi m'ha convençut més la idea del Live-CD que no pas la meva de
tractar amb fitxerets amunt i avall. Cada vegada que l'usuari arrenqui
el sistema estarà net.
Això si, convindria que el PC tingués dues unitats de CD/DVD: una pel
sistema i l'altra disponible per a l'usuari.

Però com a distribució, recomano molt més la K-DEMar, amb la qual
l'usuari podrà triar entre l'anglès, el castellà i el català, tots tres
idiomes al complet.
L'usuari podrà utilitzar tots els programes de propòsit general i també
tots aquells que demanen les prestacions multimedia i d'internet
actuals.

Narcís

El dt 20 de 02 del 2007 a les 22:16 +0100, en/na Xavier Diumé i Felip va
escriure: