[gilug.org] baixan't iso's

2007-02-20 15:54:03 UTC

És que jo havia entès que, per a instal·lar l'escriptori "Enlightement"
fa falta agafar totes les fonts del sistema operatiu inestables.

És a dir, que tot allò que no sigui l'escriptori aquest, vindrà de
paquets amb versions catalogades com a estables?

Narcís

El dt 20 de 02 del 2007 a les 15:54 +0100, en/na Marc Furtià i Puig va
escriure: