[gilug.org] baixan't iso's

2007-02-19 22:14:48 UTC

Vols dir que si l'escriptori "enlightement" no té cap versió estable,
val la pena instal·lar-ho tot amb versions inestables?

Entre les raons d'apuntar-me jo al curset sobre Debian figura una molt
important: la normalització i estabilització de tot el sistema operatiu.

Narcís

El dl 19 de 02 del 2007 a les 23:02 +0100, en/na Marc Furtià i Puig va
escriure: