[gilug.org] [Fwd: Re: Ubuntus demanades]

2007-02-15 18:52:05 UTC

Si no li dones cap disc a la gent, com s'ho faran per arrencar el PC i
començar a fer qualsevol de les coses que dius?

...i si el teu ordinador no grava DVD, doncs et recomano que no gravis
DVD sinó CD. I com a últim recurs... en VHS.

Narcís

El dj 15 de 02 del 2007 a les 19:45 +0100, en/na Marc Furtià i Puig va
escriure: