[gilug.org] Jornades, segona fase

Marc Furtià i Puig marcfurti yahoo es
2007-02-03 17:03:18 UTC

El ds 03 de 02 del 2007 a les 09:37 +0100, en/na Oriol Pellicer va
escriure:
> Bon dia,
>
> podríem anar avançant amb el tema, no? Vull dir que podríem mirar de mantenir
> aquest fil per parlar únicament de com organitzem el tema de les Jornades.
> Torno a repetir el que sembla que tenim:
>
> - Data: 10 de març de 2007 (si no va bé que es digui)
> - Llocs possibles: De moment hi ha el que va proposar l'Eduard (La Fàbrica),
> si no en surt cap més ja es podria anar demanant (què et sembla, Afro?)
> [...]
I si torno a fer el curset d'introducció a gnu/linux amb les ubuntu's
que tinc i la documentació meva ?? què us sembla?
(s'accepten tot tipus d'ajudes, suggerències i suports, ja que a la
volcànica, quan la vaig fer, va ser una mica heavy per mi.

> [...]
> tema, podríem quedar dissabte que ve a la tarda per parlar-ne, però aniria bé
> saber ja algunes coses, com per exemple el tema del lloc, el dia i algunes de
> les xerrades, així avançarem més.
> Així doncs: ¿Què us sembla si la gent que tingui interès en ajudar a muntar
> les Jornades del GiLUG quedem dissabte 10 de febrer a les 18:30 a la [nova]
> Màquia?
>
> Marc: Si vols fer alguna cosa per les Jornades, senzillament digue-ho. Per
> opinar sobre altres temes fem-ho en un fil diferent, i així no distorsionem,

Oriol: Molt bé :), espero que arribi a bon port aquesta iniciativa per
part de tots ;)

> Salut!
Salut i força al canut :P
Fins aviat!