[gilug.org] mysql problemes

xavi linux xavi linux gmail com
2007-08-22 13:00:55 UTC

Hola

al final he decidit fer el pas i "saltar" a debian, crec que ben afinada es
el millor, una consulta només : en sistemes debian i derivats, un cop
instalatas mysql5-server i client, php5, apache etc, has de donar permisos a
init.d de debian abans de engegar-lo??, aixó em falla amb ubuntu pq m'ha
agafa el passwd de sudo i el fa servir  com a root (crec) i peta tot..

Salut i Gracies

Xavi

El 22/08/07, Marc Furtià i Puig <> ha escrit: