[gilug.org] mysql problemes

Marc Furtià i Puig marcfurti yahoo es
2007-08-22 09:58:44 UTC

El dc 22 de 08 del 2007 a les 00:09 +0200, en/na xavi linux va escriure:

> Epps!
>
> Hola llista :

Bones Xavi
> he instal.lat mysql i em dona molts problemes, total que he fet un
> "aptitude remove mysql i tots els seus paquets,
Jo també tinc problemes amb el mysql, pel que es veu hi ha un bug (a
debian) i estic mirant a veure si el puc resoldre.

> i la meva consulta es , amb això ja en faig prou?? per tornar a
> instal.lar una versió (4) amb menys problemes?

En fas prou de borrar, però és millor si fas un apt-get remove --purge
mysql, ja que d'aquesta manera borres TOTES les configuracions de mysql
incloent també el mysql.
> Salut i Gracies

De res i espero que et serveixi per alguna cosa.
> xavi

Marc Furtià