[gilug.org] Desaparicio de repositoris d'Ubuntu

2007-08-20 08:27:29 UTC

Veient que per tot arreu de la xarxa d'Ubuntu i aliats només documenten
Ubuntu 6.06 i superiors (com si els anteriors no haguessin existit),
tinc la lleugera sensació de què símplement "li han tret el suport"
(fora suport, fora documentació, fora paquets).

No entenc com és possible que fa poc més d'un any Ubuntu GNU/Linux 5.10
era la més nova, jo que instal·lo un servidor, i ara s'esfumi tot.
M'imagino que a la gent del "Loco team" els deu haver passat quelcom
semblant, doncs als servidors que han desconectat hi havia versions
antigues que no se'ls actualitzava paquets ni res.

En/na Quim Rovira ha escrit: