[gilug.org] Desaparicio de repositoris d'Ubuntu

Quim Rovira quim rovira gmail com
2007-08-19 14:59:47 UTC

Diria que no es tractava dels repositoris, sino de servidors de la
comunitat ubuntu que oferien altres serveis, si no ho he entès
malament. Si voleu més info:
https://lists.ubuntu.com/archives/loco-contacts/2007-August/001510.html

De ben segur que si l'incident hi està relacionat, deu constar en
algun altre newsletter de la gent d'ubuntu.