[gilug.org] linux client active directory

Jordi-Pujol jordi-pujol telefonica net
2007-08-16 15:38:11 UTC

Ei llista,

Sí, ara sí que va, seguint la línia marcada per en David,
el document que s'ajusta més a lo que he fet és:

https://help.ubuntu.com/community/ActiveDirectoryWinbindHowto

he posat un servidor Windows 2003 SP1 i un client Debian Lenny,

de moment fa el login, ara provaré l'automount del $HOME en el servidor,

Salut,

Jordi

A Dijous 16 Agost 2007 08:58, Jordi-Pujol va escriure: