[gilug.org] Petita proposta

Quim Rovira quim rovira gmail com
2007-08-07 11:13:10 UTC

Bon dia,

No us ho prengueu malament, però darrerament l'activitat de la llista
del gilus ha crescu molt i molt, i em satura una mica la bústia.. o
més ben dit, em distreu molt de la feina, ja que m'apareix per pop-up
a la pantalla cada correu que rebo.
La meva proposta, molt lluny de queixar-me gratuitament de la
quantitat de missatges, és que crec que fora bó crear una llista més
formal per al gilug, on es poguéssin comentar coses com ara aules,
tallers, propostes d'activitats o quedades per fer m#.*#, i una altra
de més informal per a poder demanar i oferir ajuda en aspectes com els
que han ocupat la llista darrerament (dubtes de configuració, dubtes
sobre programes, etc.)

Ho dic més que res perquè si bé crec que contestar a un correu sobre
jornades pot ser rel·lativament urgent, però els correus sobre dubtes
del compiz fusion els prefereixo llegir/contestar des de la comoditat
de la cadira amb els ferros que es claven al cul que tot informàtic te
a casa.

Bé, és només una suggerència!!

Quim.