[gilug.org] linux client active directory

David Casals hakd0c telefonica net
2007-08-15 12:12:48 UTC

En/na Jordi-Pujol ha escrit:
> A Dimarts 14 Agost 2007 17:16, David Casals va escriure:

> Hola David,

> amb quina versio de 2003, sembla que la R2 és diferent de les anteriors ?

Ho vaig fer amb la R2 amb tot actualitzat
> vares seguir les Instruccions de Novell ?

No, vaig seguir unes altres instruccions.

> com vares posar les dades UNIX de l'usuari de a l'AD de Windows 2003,
> amb el paquet Microsoft Services for Unix 3.5,
> es pot fer la definicio de les dades UID, GID, shell, primary group, etc
> es aixi ?

Al w2k3 no li vaig instal·lar res especial, estava esperant d'acabar de
fer el document i que em donessin permis, pero demà mateix penjo una
previa del document de com ho vaig fer, jo només vaig modificar coses al
linux, en realitat no vaig ajuntar grups de windows amb els de linux, ja
que per lo què em corria pressa no calia.