[gilug.org] linux client active directory

Jordi-Pujol jordi-pujol telefonica net
2007-08-14 17:16:43 UTC

A Dimarts 14 Agost 2007 17:16, David Casals va escriure:
> Hola Jordi,
Hola David,

> A mi no em va caldre, directament m'agafava.
>
> Si l'usuari esta creat en local l'agafa d'alla i sino l'agafa del domini.
>
> L'unic inconvenient que vaig tindre es amb els usuaris que estan als 2
> llocs.
>
> Tampoc vaig aprofundir molt i no vaig fer un /home compartit, el que si
> vaig fer es que si l'usuari no tenia home en local automaticament el crees.

amb quina versio de 2003, sembla que la R2 és diferent de les anteriors ?

vares seguir les Instruccions de Novell ?

com vares posar les dades UNIX de l'usuari de a l'AD de Windows 2003,
amb el paquet Microsoft Services for Unix 3.5,
es pot fer la definicio de les dades UID, GID, shell, primary group, etc
es aixi ?

Salut,

Jordi