[gilug.org] Debian Etch en un portatil..?

Jordi-Pujol jordi-pujol telefonica net
2007-08-08 19:25:41 UTC

A Dimecres 08 Agost 2007 15:41, xavi linux va escriure:
> Gracies , ja veig que "pesa" el portàtil bufaba de valent, rés ubuntu  i
> fora problemes

si a Ubuntu li posem un apt-get també deu fer anar el disc i esgotar les
bateries, com tots !

crec que estem confonent l'aparença més agradable que dona l'escriptori amb el
bon funcionament del sistema,
potser inicialment Ubuntu es presenta millor però Debian es pot preparar
igualment.
He trobat coses que falten en Debian i son a Ubuntu, i també al contrari.
S'ha de dir que tant Debian i Ubuntu tenen els seus problemes, com tots els
sistemes, i a hores d'ara no hem decideixo pas per cap, sino que tots dos son
bons,