[gilug.org] Dubte sobre carpetes de correu-e

2007-08-08 13:52:20 UTC

De fet, des que vaig deixar el sistema operatiu Microsoft que ho faig
tot per IMAP (un servidor comercial), però vaig veient com la bústia
creix... i creix... i amb el pas dels anys no sé si això està esdevenint
una pilota difícil de controlar, apart de què és inviable fer còpies de
seguretat.

També havia pensat en posar-me un servidor IMAP local a l'ordinador
(igual com es fa amb les bases de dades, que en comptes d'accedir als
fitxers, accedeixes a través d'un servidor local com MySQL), però no
domino prou això dels servidors de correu-e.

I si ho faig amb un servidor IMAP meu i un dia em deixa de funcionar i
quedo atrapat? seria el mateix que tenir-ho amb un ".PST" de MSOutlook i
amb contrassenya dependent d'un PDC desaparegut.

Potser haig de fer unes quantes proves més per a estar segur de passar
de IMAP a mbox.

En/na Jordi-Pujol ha escrit: