[gilug.org] Dubte sobre carpetes de correu-e

Jordi-Pujol jordi-pujol telefonica net
2007-08-08 13:33:42 UTC

A Dimecres 08 Agost 2007 15:19, David Casals va escriure:
> En/na Jordi-Pujol ha escrit:

> Per la meva experiència no sempre pots anar per IMAP, no tant per la
> configuració del servidor, sino que amb usuaris amb correus
> emmagatzemats de mes de 2Gb (m'hi he trobat) i no facis que els
> esborrin, t'acabes quedant sense espai al hosting i ja dic que es per
> experiència.

si, jo també he tingut experiències d'aquestes, fa uns quants anys vaig posar
100 GB de sobra en un servidor, 40 usuaris els varen emplenar amb poc més
d'un any,
però el servidor d'email no va pas deixar de funcionar mai
desprès feien carpetes per cada any i les posavem apart,
recordo el cas anecdòtic d'un usuari que va enviar per e-mail un CD de 450 MB
i va bloquejar el servidor de l'altre proveidor d'Internet.

ens em podem fer un fart de riure mentre bloquegin els servidors dels altres !