[gilug.org] copia de seguretat d'un dvd comercial, per us propi

Lourdes Mallorquí i Dani Fossas lourdes dani gmail com
2007-08-01 13:51:16 UTC

A Dimecres 01 Agost 2007 14:39, Jordi-Pujol va escriure:
> A Dimecres 01 Agost 2007 14:05, xavi linux va escriure:

També ho pots fer (més per no entesos) amb el k3b.
Col·loques el dvd, obres el k3b, fas "copiar dvd", després de copiar l'imatge
iso et demanarà que en col·loquis un de "verge", el gravarà amb la  imatge
copiada de l'altre i... voilà!!

Salut

Dani