[gilug.org] El meu 'home' que no es meu

2007-04-14 18:59:38 UTC

Des de ja fa unes setmanes que, amb una Ubuntu GNU/Linux 6.06 a 64 bits
que tinc instal·lada en un PC, cada vegada que inicio la sessió
d'escriptori (abans de veure's l'escriptori) em mostra un missatge que
diu:

"S'ignorarà el fitxer $HOME/.dmrc. Això evita que es
desin la sessió predeterminada i l'idioma. El directori
d'usuari $HOME hauria de ser propietat de l'usuari i no
permetre-hi l'escriptura d'altres usuaris."

Tot va normal, tot funciona bé, però des d'una de les actualitzacions
que em va fer fer, que just introduïts el nom d'usuari i contrassenya
que em mostra aquesta advertència. Polso el botó [D'acord] i continua
l'inici de sessió.