[gilug.org] He descobert el wget

2007-04-03 09:19:34 UTC

El problema és que hi ha pàgines-web que gestionen la sessió d'usuari
d'altres maneres. Imaginem-nos per exemple intentar fer una descàrrega
amb wget d'un adjunt de missatge a MSN Hotmail.

Hi ha pàgines que, quan polses sobre l'enllaç de "descarregar", et
dirigeixen a un "descarregues.php" que t'envia el contingut binari, i
que a la vegada comproven la sessió d'usuari (no et redirigeixen a una
URL convencional on hi ha el fitxer).

El dt 03 de 04 del 2007 a les 11:11 +0200, en/na Jordi Pujol va
escriure: