[gilug.org] He descobert el wget

Quim Rovira quim rovira gmail com
2007-04-03 09:18:58 UTC

Això només funcionaria amb autentificació per banda de servidor http,
però no si (per exemple) s'ha d'iniciar una sessió en un formiulari
php, ja que aleshores la gestió va per sessió en la capa superior.

Si l'identificador de la sessió es transmet per galetes, el que pots
fer és passar-li els paràmetres pertinents al wget pq prengui l'arxiu
de galeta necessari del mozilla, però aquí el problema que tindràs és
que la sessió caducarà tard o d'hora quan no hi hagi activitat. Jo
vaig fer servir aquest mètode per fer el mapa d'un joc que funciona
via web, i va funcionar.. ja miraré si trobo el petit script, tot i
que no prometo res ;)

Si més no, mira't el "man wget" i com passar-li galetes ;)