[gilug.org] (OT)xerrades volcanica

telejet telejet gmail com
2006-09-22 07:45:42 UTC

Hola Raul,

Tens tota la raó, no és més que un descuit, com pots suposar fa moltes
setmanes que anem de bòlid, quan puguem penjarem l'enllaç (al cartell ja
no ens dóna temps per ficar-hi res), ara tin al webmaster al pavelló i
sense xarxa encara, però abans de dinar ja estarà penjat ;), gràcies per
l'avís.

De totes maneres, si voleu portar algun cartell o muntar paradeta del
Gilug nosaltres encantats i ja us guardarem un espai, només us ho cal dir.

Fins ara,

Ivan

En/na Raul Perez ha escrit: