[gilug.org] (OT)xerrades volcanica

Raul Perez raul web4linux org
2006-09-20 11:57:03 UTC

On Sun, 2006-09-17 at 11:42 +0200, David Casals wrote:
> [...]
> blender i jocs lliures	dissabte mati
> Introducció Programari Lliure
> retoc d'imatge
> imatica	???
>

> Introducció al programari lliure i retoc d'imatge seran posats als
> forats que hi hagi un cop els d'Imatica responguin a quines hores els va be.
>
> Les xerrades seran d'entre 1 hora i 4 hores a depenent del ponent, en
> alguns casos hi haurà dret a preguntes també a disposició del ponent.
>
> L'entrada a les xerrades es lliure a tothom sense inscripció prèvia.
>
> A les xerrades hi ha involucrada gent del Gilug, per tant esperem la

Mmm... David jo tenia un petit apunt per fer-te.
No se amb qui hauría de contactar però hem plantejava la possibilitat ja
que el Gilug col·labora amb vosaltres que tinguessim com a mínim un
enllaç desde la vostra web a la nostra ( www.gilug.org ) ja que en cap
de les pàgines, posters, etc ... hi apareixem.

Jo mateix si no recordo malament vaig publicar-te l'entrada a portada de
gilug.org amb el que potser esperava el mateix de vosaltres ;)

Gràcies!